
به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات؛كوهپيمايي در قلعه بويني يوغون برگزار شد به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات ورزشكاران نيري به قلعه بويني يوغون صعود كردندبه گزارش پايگاه اطلاع رساني اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل؛ به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات ، گروه پانزده نفری از كوهنوردان نيري به سرپرستی آقای يحيي شكيبايي به همراه دو تن از خردسالان به نامهاي سهند و شاهين شكوهي به قلعه بويني يوغون واقع در روستاي كورعباسلو صعود كردند.شكيبايي با اشاره به اینکه این صعود کوهنوردان به مناسبت روز ملی بدون دخانیات بوده است, افزود: آموزش کامل اثرات دخانیات, راهی به سوی سلامت همگانی است.وی پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: كوهپيمايي,قلعه,بويني,يوغون,برگزار, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27